niedziela, 10 lutego 2013

aPytanie #6: Jaki jest nasz kosmiczny adres?

Bardzo specjalny odcinek aPytań. Wyjątkowo zrezygnowałem z dotychczasowej formy, dokonując małego odświeżenia.


Mam nadzieję, że nie czujecie się urażeni banalną, wręcz dziecinną treścią. Wiem, że prawdopodobnie dla każdego z was zaserwowane informacje są standardowe i oczywiste, ale ten odcinek jest raczej obliczony na test świeżego designu i wypróbowanie możliwości technicznych video edytora, bez silenia się na jakieś ambitniejsze przemyślenia.

9 komentarzy:

  1. Powinniśmy wysłać to jako naszą pocztówkę w kosmos. Przypomina mi monolog Sagana "The Pale Blue Dot". Poza tym - widzialny tekst wzmacnia odbiór. Swoją formą niewątpliwie urzeka ;)
    /M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście maleńka "błękitna kropka" była ukłonem w stronę Carla Sagana.

      Usuń
  2. Będzie coś o UFO ? strefa 51 i te sprawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jeśli już dotykać takich tematów, to w godny i naukowy sposób.

      Usuń
  3. Szkoda że nie można tych tematów dotykać....

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę nie na temat, ale chcę pokazać bardzo fajną serię, trochę podobną do tego co robisz - http://a.asset.soup.io/asset/4073/0106_6205_500.jpeg
    Robią też filmiki na tej zasadzie - http://bit.ly/XzHago
    Ich strona na FB - https://www.facebook.com/ScienceAlert?group_id=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik jest super, nie jest dziecinny ale wręcz magiczny, głównie dzięki świetnym zdjęciom i muzyce. Wydaje mi się, że nawet mógł byś w tym przypadku zrezygnować z czytania tekstu skoro wszystko jest napisane. Wtedy naprawdę przy tej muzyce można było by odpłynąć:) Ogólnie robisz tutaj kawał dobrej roboty, mam nadzieję, że blog będzie docierał do coraz większej liczby czytelników, bo zasługuje na to jak mało który. Mało jest takich miejsc w internecie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Muszę się przyznać, że sam wręcz wolałbym się nie nagrywać (inna sprawa, że nie czytam tekstu, tylko podpisuje to co mówię), ale wiem, iż taki filmik nie byłby traktowany serio.

      Usuń
  6. Obrazić?....
    Ja się, kaczka, popłakałem :|

    OdpowiedzUsuń